Jackor & bikinis



SKINNJACKOR

Alla affärer säljer skinnjackor i år, HM, Monki, Gina, Vero Moda, Alens, JC, men smartaste ställe att köpa en skinnjacka är på MH. Där säljer de jackor för toppen prisen just nu. Men man får räkna med att en jacka kan drygt ligga mellan 450-500 kr, eller billigare.

Själv så tror jag att jag kommer att köpa en skinnjacka en svart eller kanske en brun, för alla har en svart och jag vill inte se ut som alla andra!  Om jag skulle betyg sätta skinnjackan från 1-5 tummen upp så skulle den nog få 3 tummen upp.

Många gosiga kramar från // MM.

             


           Skinnjacka 399:-   Skinnjacka 399:-Skinnjacka 399:-





 

 

Till  sommaren   kommer alla gå om krig i JEANS JACKOR,   det kommer att  bli  årets sommar jacka. På tal om årets sommar grej så om man är smart så köper man inte en vit randig långärmad tröja de kommer att försvinna till sommaren. Dom var populär förra sommaren men nu kommer det att komma något nytt!


Köp inte en sån här! dom är finna nån gång då och då men när alla i hela stan har en sån är det inte fint. Plus att de inte är ett dugg färg glada och jag gillar färger. Dom finns ju i andra färger tex blå, rosa grön svart mm men det är ju bara en massa ränder jag gillar tröjor med nån bild eller något extra men dom här är ju bara för tråkig, och man lessnar på dom på en gång!! så i mitt fall  så gillar jag dom inte.


Jag känner på mig att den här sommare kommer något galet snyggt, den här sommaren kommer att bli toppen!  

JEANSJACKORNA kostar ungefär mellan 300-450 kr, smartaste stället är så klart på HM.   Köp en jeansjacka som du kan ha på sommaren, de kommer att bli jätte snyggt. En annan sak s om är snyggt är en jeansjacka utan armar finns också att köpa på HM för 200 kr jag tycker att de är ur snygga till ett par jeans och en långärmad tröja och kanske någon finn sjal.


Många gosiga kramar från // MM.

 


 

 Snygga på stranden!

Jag har bilder på ett par hel snygga bikinis.

 

Jag ÄLSKAR den här bikinin den är så söt och sitter jätte bra på. Om man tar toppen från den här och sätter i hopp med den där så blir det super snyggt.




 
  


Trekants bh 99:-

Tietanga trosa 79,50:-






Många gosiga kramar från //
MM.

 
JEANS JACKOR
är helt klart inne i år…
är helt klart inne i år.

Kommentarer
Postat av: anonym

om du ändå inte gör några inlägg, lägg ner bloggen!

2010-10-21 @ 20:02:14
Postat av: Anonym

Den 8/10 är det puss dagen😚😗😙💏

Skicka vidare! Detta är 100% sant!

Varje minut tänker någon på dig...

Varje timme längtar minst 1 person på att få träffa dig

Varje dag älskar 1 person dig på något sätt...

Varje kväll vill någon pussa dig...

Om du skickar smset till 20 personer kommer den du älskar att kyssa dig inom dom 4 närmstadagarna

Men om du bara skiter i detta sms kommer du att få otur i kärlek dom sju närmsta åren! 💕

2012-10-07 @ 11:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0